09 April, 2012

Perhimpunan pada 09hb April 2012


Kelas 3 Wawasan telah memenangi Kelas Terbersih dan Ceria pada minggu lalu. Tahniah kepada Tingkatan 3 Wawasan!


SMK Bahang Penampang telah menghantar tiga pasukan untuk Pertandingan Edible Peringkat Negeri Sabah pada Good Friday lalu iaitu 6hb April 2012. Pasukan ketiga telah mendapat tempat ketiga dalam pertandingan tersebut. Tahniah. Gambar di atas : Penerima sijil penyertaan Pertandingan Edible Peringkat Negeri, pasukan pertama. 


Penerima sijil penyertaan pasukan kedua Pertandingan Edible Peringkat Negeri.


Pasukan Ketiga telah mendapat tempat ketiga dalam Pertandingan Edible Peringkat Negeri. Tahniah!


Penyerahan sijil penyertaan kepada Puan Pengetua Cemerlang.


Pada 4hb hingga 5hb April 2012, SMK Bahang Penampang telah menghantar Pasukan Lelaki di Bawah 18 tahun dan Pasukan Perempuan di Bawah 18 tahun untuk Pertandingan Bola Baling Peringkat Daerah Penampang, di bawah pimpinan Puan Norlijah Othman dan Cik Wan Dayangku Syazwana Ag Matasan. Pasukan Lelaki telah menyandang JOHAN pada pertandingan tersebut, dua tahun berturut-turut, manakala pasukan perempuan mendapat tempat keempat. Tahniah kepada pasukan sekolah! 7 orang pelajar telah terpilih untuk mewakili Daerah Penampang untuk bertanding peringkat Bahagian yang akan berlangsung pada Khamis ini. Mereka adalah Florick Geoffrey Kenson, David Shim, David Valentine, Jordan Calary, Bradly Stan Bernard, Gemma Kyla Gilbert dan Mitchellin Solibin. 











Penyerahan sijil penyertaan Pasukan Perempuan di bawah 18 tahun Pertandingan Bola Baling Peringkat Daerah Penampang.


Perlancaran Bulan Alam Sekitar juga telah dibuat dengan kerjasama Kelab Pencinta Alam. Adik Alex Richard, selaku Ketua Pelajar telah mengangkat ikrar Bulan Alam Sekitar, diikuti dengan mimik perlancaran Bulan Alam Sekitar yang telah dirasmikan oleh Puan Pengetua Cemerlang. Pelbagai aktiviti telah disediakan dan pelajar-pelajar dijemput untuk menyertainya.











SMK Bahang Penampang juga merupakan ECO SCHOOL. Puan Pengetua Cemerlang telah menandatangani banner Eco School SMK Bahang.




No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi komen. Komen anda akan ditapis dan diluluskan untuk dipaparkan sekiranya mematuhi syarat-syarat sekolah.