19 April, 2011

Perhimpunan 18 April 2011

SMK Bahang telah menghantar dua orang pelajar ke Pertandingan Pidato Peringkat Daerah Penampang. Adik Afnie telah mendapat saguhati manakala adik Jerry Yacob mendapat tempat pertama. Tahniah kepada mereka!

Adik Afnie mendapat saguhati dalam pertandingan pidato

Adik Jerry Yacob mendapat tempat pertama dalam pertandingan pidato
Pada tahun 2010, sekolah kita telah menyertai The Star NiE Mag Inc 2010 yang dianjurkan oleh The Star newspaper. Kumpulan 'The Rhythm' telah memenangi Merit Awards dengan mendapat sijil merit dan pizza voucher sebanyak RM200.00. Tahniah kepada adik Mayrina, Jenny, Winston dan Michelle dari 4 Sains Tulen 2010.  



Sekolah kita akan menyertai lagi The Star NiE Mag Inc 2011 untuk kali ke-tiga pada tahun ini. Tema pada tahun ini adalah 'SPEAK OUT!' Pelajar-pelajar diminta untuk membentuk kumpulan yang terdiri dari 4 - 5 orang dan memberi nama kumpulan kepada guru-guru Bahasa Inggeris kelas masing-masing untuk tujuan pendaftaran. Untuk makluman lanjut penyertaan dan pertandingan, sila klik laman web ini  http://contests.thestar.com.my/nie/

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi komen. Komen anda akan ditapis dan diluluskan untuk dipaparkan sekiranya mematuhi syarat-syarat sekolah.